What are Words, Chris Medina - ThePianoGuys, Peter & Evynne Hollens

Jag satt och skrev tidigare idag. Lite musik på det? Ja tack! Blev sugen på att lyssna på ThePianoGuys. Så, såg jag att de laddat upp en ny video (för ca två veckor sedan!) !! Dessutom "What are Words". Det var ju år och dar sedan jag delade "Whar are Words". I början av celloliv minns jag att jag skrev om låten, och så har jag delat den under något lov. Insåg nu (igen) hur fin låten är. ThePianoGuys lyckas göra en grym cover - Det har aldrig slagit mig tidigare att ThePianoGuys inte gjort något på den här låten. Alltså, behöver jag nämna något mer? Hela videon är så snyggt gjord, precis som vanligt, i bild. Lätt att det här är en mina största inspirationskällor i spelet och musiken, men även med foto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0