Springer framåt när det låter "BEAUTIFUL"??

"BRAVO! LOVE YOUR TONE" , "Very Nice! I love your playing. Maybe not OPEN A? BRAVA!!", "I love the melody, very nice. PLEASE VIBRATO ON 4TH FINGER! You'll sound soo much better! :) Keep working every day and you'll be a GREAT CELLIST! BRAVA HANNA!!", "Brava! Every time you get better and better. If I may make a suggestion, LOSE THE MUSIC STAND. Or at least put it "off camera". The best would be to MEMORIZE the notes. I love the way you play cello! Keep Working Hanna!!!", "Brava! I love the music, complete with birds!" "BEAUTIFUL BRAVA!!" Alltså åh. Får jag dö av glädje en stund? Jodå, men det är lugnt. Hur kan en människa på den här jorden (dessutom i andra änden av det runda jordklotet) kunna beskriva mitt spel med ord som Beautiful? Dessutom betyder det så mycket extra när det är med stora bokstäver. Det får på ett sätt sin mening med stora bokstäver. Alltså det får en mening som att SKRIKA något men även meningsfullt. Meningsfullt? Hur beskriver jag annars det - Det talar verkligen. Det är på riktigt och inte "Här sitter jag bakom datorskärmen och ljuger ihop saker". Jag fastnade för "I love the music, complete with birds". Det tänkte jag också på! Cellomusik/Cellospel och "galna fåglar" - Menat på ett fint sätt, tro mig. Som jag kan vara hård mot mig själv. JAG ÄR SÅ DÅLIG. DET LÅTER SÅ FALAKT!! ÅÅÅÅH". Staplande, försiktiga, tvekande steg framåt. Gissa då om man springer framåt när det låter "BEAUTIFUL"??  Som oftast just med cellon. Men absolut. Visst kan vi beskriva fler saker på just det sättet. Minst inom fotografin. Men visst kan jag känna mig OTROLIGT FRUSTRERAD när jag vill beskriva ord, meningar, beskrivningar av all musik som jag delar, långa berättelser med NYA ORD. Att då få så otroligt fin respons?! Det är STORT och där talar vi verkligen om att det får betydelse, meningsfullt och så vidare. Lätt att jag vill fortsätta växa med cellon (och liknande i annat) när jag får så positiv respons på vad jag gör. Dessa ord och meningar bevisar bara "Att det inte låter falskt. Att det inte låter dåligt". Lätt att jag sträcker på mig lite extra, med ett leende naturligtvis. Vad ville jag egentligen komma fram till för slutsats av det här? Jag har skrivit liknande saker tidigare. Lyckas alltid på ett eller annat sätt vända det till negativet? Men ännu en gång vill jag säga det - Min glädje är helt enkelt oövervinnelig när jag får tillbaka så mycket på det jag gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0