Skinny Love, Birdy - Harpa

Här om dagen satt jag faktiskt och lyssnade på "Skinny Love". Kom på att, "Juste, den spelade jag ju i höstas" och blev sugen på att lyssna på den. Häromdagen så laddade Amélie Guiboux upp "Skinny Love". Sammanträffande!? Kul att höra låten på harpa! Jag har inte ens tänkt tanken att söka upp hur låten låter på harpa, så det var kul att höra det här. Dessutom är hon superduktig som vanligt! Jag skulle vilja få till den här låten med cello och sång till, och pianokomp till. Tanken har legat och gnagt i någon dag då det slog mig häromdagen att det kanske skulle bli fint - Vi får väl se till hösten om idéer kan sättas i verket.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0