Orkesteröving (2015-05-19)

Fick faktiskt till det tillslut! Phu... Jag satt med det igår, men de ville sig inte när jag skulle spara det. Men idag så. Sammarbete med ett annat ord. Ska dock inte ligga på latsidan bara för det. Spela igenom orkesterlåtarna fler gånger ska jag försöka göra och sista veckans "Hanna övar". (Troligtvis kommer det på fredag!) Det skulle även vara kul att få till något under helgen på "Wilmas Tema". Jag ska försöka hinna med en inspelning till torsdag på det. I alla fall börja spela in det på torsdag. Ja, jag får se hur mycket som hinns med de närmsta dagarna. Något som saknas att tillägga om videon? Nej, det får tala så. Mer än att det bara är att hoppas att det ska gå bra nu imorgon. Jag ska redan nu säga att jag är väldigt nöjd i helheten. Försöka spela ut som jag gjorde i julas, så har vi en GLAD Hanna bakom datorskärmen under sammanfattningen på torsdag. Tilläggas ska också att veckans sammanfattning (cellolektion) kommer och "Hanna övar"  kommer troligtvis på fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0