Mississippi Reel, Barlow - Cello

Har velat göra en inspelning på det här ett tag nu. Igår kom jag ut och fick ihop något hyffsat bra av det. Möjligtvis att andra stämman kanske låter till stel emellanåt. Men det var väldigt kul i alla fall att redigera ihop något tvåstämmigt igen. Jag tycker att första stämman låter bra, fint flyt rakt igenom. Fint med bakgrunden också. Om jag skulle göra något igen så småningom om på den här låten så skulle jag vilja jobba mer med att få andra stämman tydligare (inte så stel) . Fösta stämman kanske man kan jobba med att få en aning snabbare. Har två till låtar som jag vill försöka få in tvåstämmigt under sommaren - Och ytterligare två, men jag sparar det till hösten/vintern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0