Kungsträdgården, KUL1415 med VUS (20 maj 2015) Sammanfattning

Okej. Hur sammanfattar jag det här? Först och främst vill jag säga att jag är otroligt nöjd. Spelade ut med "det lilla extra" om man säger så, precis som i julas vilket var det jag ville. Så det kan sammanfatta helheten: SUPERNÖJD.
Första saken som jag kommer på som jag stör mig på är slutet i Ballet Suite. Kom in lite fel efter 2:15 ungefär, och så tror jag att mina knäpp vara lite för snabba där. I "Hungarian Dance" så hängde jag med sådär i början. Från 00:34 så var det enklare. "Kashmir" och "Sakta vi går genom stan" var mina favoritlåtar. "The Empire Strikes Back Medley" var väldigt rolig att spela också. Där har vi de tre låtarna som jag hängde med på mest (ungefär) . Mitten ungefär i "Kashmir" funkade hyfsat igår. I "Sakta vi går genom stan" så kom jag in lite fel någonstans - Men det var lätt att rätta till. Som sagt jag är supernöjd, (med stora bokstäver) . Det är mest så jag vill sammanfatta det. Första konserten KORK hoppade jag över takter om jag inte riktigt kände att jag kunde det. Igår, första konserten med VUS spelade jag ut som jag gjorde sista terminen med KORK. Och det sammanfattar också mycket av min glädje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0