Heroes, Måns Zelmerlöw - Piano (2)

Måns Zelmerlöv med "Heroes" tog hem vinsten tillsammans med Sverige i Eurovison Song Contest. Snokade upp två versioner på piano och fastnade framförallt för det här. Låten var ju väldigt fin på piano, utan sången också. Ibland när jag hör saker utan sång kan jag tycka att något saknas. Men här var det väldigt utfyllande på något sätt. Any way. Jag har inte hittat någon version på cello, ännu. Lyssnar på det här och funderar på att lösa det. Senaste tiden har jag varit väldigt sugen på att komponera. Kommer ni ihåg "Humlans promenad"? Jag kanske kan leka ihop det här lite och sitta och komponera. Brukar oftast sluta sådär - Om man bortser från "Humlans promenad" som är en av få som blivit något i helheten. Kanske kan få till det här. Krävs en hel sommar ungefär... Och ja, det skulle vara superfint med orkester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0