Auld Lang Syne" - Trumpet

Jag får väl erkänna att jag halvlyssnar på det här medan jag skriver. Linnea Olsson spelas och åh så kär jag är. Jag tror inte jag delade låten på trumpet tidigare. Fiol, cello och tvärflöjt var det väl som stod i centrum där tror jag? Så jag avslutar veckan med lite trumpetmusik för er trumpetare, och er andra. Minst lika bra är ju låten på trumpet! "Auld Lang Syne" ser jag väldigt mycket framemot att göra en inspelning på till hösten/julen. Någon gång under höstterminen. Så den här låten ska jag försöka hålla igång under sommarlovet. På tal om inspelning så ser jag framemot att kanske få till någon ny video under Kristi himmelsfärdslovet. En ny tvåstämmig grej bland annat. Kul! O ja, innan jag avslutar så ska jag säga att jag har lite mer trumpet på G. Lyssna och njut av "Auld Lang Syne" nu vänner!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0