The Hanging Tree, The Hunger games - Tvärflöjt

Melissa.Flutes laddade tidigare i mars ut det här. Blev lite glad och tänkte genast att jag måste dela det. Dessutom var det precis efter att Ebba hade haft konsert också så jag var lite extra pepp på att dela tvärflöjt. Så idag! Jag tycker att just den här scenen ur filmen är väldig fin och stark. En annan scen från filmen som berör mig är när Katniss står framför det brinnande distrikt 12 och talar. Fantastiskt! När jag letade mig tillbaka till klippet idag hittade jag förresten någon till cover på låten på både tvärflöjt och fiol. Får se om jag öser in med allt på en gång - Men en fiolcover på detta ska jag nog dela med er i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0