Spänd i stråkarmen (Igen!) - Söndagstankar

Gick ju och blev förkyld. Typiskt! Kom iväg till cellon både i måndags och onsdags i alla fall. Så, blev hemma en del den här veckan - Vilket resulterade i mer övning. Dock inte "ovanligt mycket". Kanske lite mer än vanligt? Skönt att ha de veckorna också.
Igår när jag satt ner och övade kände jag av spändhet igen. (Inte lika mycket den här gången som tidigare, vilket alltid är något) Likaså när jag suttit ner idag. Fy. Känner mig spänd speciellt när jag sträcker ut stråkarmen. Vilket då gör att jag inte riktigt kan spela ut. Det känns segt, rätt så segt. Får väl försöka hålla god min och spela så gott det går. Med lite begränsning. Jag antar att det blir lite mindre spelning, ja i alla fall nu i början av veckan. Snarare lite mer "gymnastik" övningar. Borde jag köra någon riktig sådan genomskörare i en video kanske? Det kanske skulle göra hela saken lite roligare. Dessutom skulle jag komma igång då, äntligen...  *Host. Jag är nog rätt så dålig på att komma igång med saker jag tycker är mindre roliga. Men kanske mer nödvänliga? Håller tummar och tår för att spändheten går över. Innerligt vad det stör mig! - Vill ju spela ut och kunna vara nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0