Scarlatti-inspelning och ett litet svar om framtid

Hej och godmorgon! Tisdag. Tänker mig få till inspelning på Scarlatti idag, som avslut där. En enskild med skivan och en mer genomkörare med förklaring. Får se om jag för upp det här ikväll!! O på torsdag blir det enskilt läxa i veckans "Hanna övar". Så kör jag lite orkester nästa måndag. 
Här kommer ett litet svar om framtid:
Just tänker jag väl mig att gå Kulturskolan Stockholm så länge jag kan det. I framtiden skulle det även vara kul att utveckla celloliv. Typ att celloliv kan uttrycka sig mer till "hela världen". Så skulle det vara kul att ha något "utbud", typ att celloliv kan erbjuda spel i mindre sammanhang, som bröllop osv. I sin helhet är det väl annars mest att fortsätta utvecklas som ett intresse! Spelar du cello och hur länge har du spelat? Du får gärna maila mig på [email protected] om du har möjlighet till det. 
Sköt om er så slinker jag förmodligen in här ikväll också! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0