Hur vänder jag FALSKT till rent?

- Det här blir negativt/Negativa Hanna. Men veckan blir rolig! Imorgon ska jag få upp lite övning på orkesterlåtar och på torsdag veckans "Hanna övar". Lägg därtill grym musik emellan. På fredag startar jag upp påsklovet här på sidan! Kände förresten för att muntra upp inlägget med en fin bild från helgen.
Det låter så bra!". Uhm. Kan jag börja säga så till mig själv? Nää. Fast grejen är att jag har lättare att säga/höra det om jag hör mig själv på avstånd, t e x om en video som jag lagt upp spelas upp i ett annat rum. Fast jag har svårt för att se de annars.
I fredags slog det ner, som blixten i ett träd (så poetiska beskrivningar!) . Så helgen har varit rätt så kämpig, precis som vissa veckor redan varit den här terminen. INGET FUNKAR. Allt låter så DÅLIGT, och så FALSKT. ÅÅÅÅHHH! Ju mer jag tänker på det fastnar det ju också. Ju mer jag tänker på det så tror jag på det. Hur vänder jag på dem orden? Hur vänder jag FALSKT till rent?

Kommentarer
Postat av: Tilde

Det ordnar sig säkert :) Kämpa på! ;)

2015-03-30 @ 20:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0