Hanna övar #5

Så mycket krångel med teknik jag har haft. Först så fungerar inte kameran riktigt när jag ska spela in (en annan video - kommer upp i helgen) och sen fungerar det inte att spara veckans "Hanna övar"? Så jobbigt när saker inte funkar! Jag fick till det tillslut. Hm. Typ 20 timmar senare. Jag ska ta upp någon sak jag inte nämnde i videon. På flageolett (stavning!?) så märker jag att jag är lite slarvig ibland. Så, det vill jag jobba med, i sin helhet. I figuren som jag spelar vid 0.58 ungefär så kan jag märka att jag kommer fel ibland på G:et. Men det är nog lite överlag, att jag det är lätt att jag kommer lite fel när jag hoppar mellan 1:e och 4:e läget. Jo, videon som jag nämner på slutet som jag hittat delar jag här på sidan i helgen. Men, om det skulle vara så att ni är nyfikna så finns den länkad i beskrivningen under videon på Youtube.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0