Hanna övar #4

Denna veckans "Hanna övar" blev rätt så seg. Jag är fortsatt förkyld (spelade in videon i tisdags) . Var i alla fall i väg till skolan halva dagen idag. Känns rätt så bra i efterhand ändå. Vet att jag skrivit tidigare att jag varit/är spänd i armen, så jag försökte visa det. Tror att det klarnade lite nu - Som sagt är det mest när jag sträcker ut armen. Så, det kanske alltså finns vissa fördelar med att ha en vecka, då jag spelar lite mindre? Hm? Förkylningen går lite ut över övandet då jag inte har någon ork att sätta mig ner riktigt. Tänkte dock sätta mig och få ner en inspelning. Som lite förlåtelse (kanske?) för att veckans "Hanna övar" blir lite sämre så har jag spännande klipp på G till helgen. Spelade in en del på och redigerade i tisdags, men tror jag tänker om lite. Sparar någon video till maj och någon till jul. Får hålla lite i tyglarna, då jag själv känner lite att det nog blir rätt så trist om jag öser på med allting på en och samma gång.
- Och jag håller fortsatt tummar och tår för att cello håller. Mindre spelning = Stämma om sig. Det är så typiskt!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0