Hanna övar #2

Så, har redigerat detta under kvällen. Toppen! Längre video denna vecka då jag spelar orkesterlåtar. I onsdags slutade jag tidigare så jag tog en promenad, vilket gjorde då att jag inte spelade in videon. Så så här blir det förmodligen inte varje vecka.
Jag har märkt att mellan andra och tillbaka till första läget låter lite sådär ibland. Jag tror att det är för att det är bakåtsträckt där först så då är det lätt att det låter lite sådär. Bara att öva upp det. Annars skulle jag vilja få till det uppe i lägen över 4:e bättre. Men det är lite som att börja om md 1:a igen, bara att det är från 5:e vi börjar nu och en liten annan teknik. Men det kommer med tiden. Ju mer man spelar i de lägena ror jag det blir bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0