G-sträng ur läge och bara kör, kör, kör!

G-strängen hade hoppat ur läge helt när jag kom hem idag. Alltså hela strängen hade släppt nere vid små skruvarna. Åh så segt. Förra året i februari (?) var det ju likadant. Kunde stämma till den lite just då. Men ojoj så länge det höll, eller inte. Det får lösa sig i veckan. Är ju dock lite begränsad i det mesta utan G-sträng. Men hittade faktiskt lite gamla låtar som inte har G-sträng. Så detta var ju en "väldigt rolig" start på veckan. Eller inte.-
Överlag kändes det nog bättre förra veckan med spelning Kändes dock bra i skolan när jag spelade igenom det innan?? ÅH. Så det känns surt. Jag är rätt så trött på inte vara riktigt nöjd. Förresten. Någonstans måste jag nog ändå inse att, fine. Det går rätt bra nu. Får så mycket fin respons på instagram. Min glädje är så stor vecka ut och vecka in över alla fina kommentarer. Så det är min styrka just nu - Den här terminen. Nej, den här starten på terminen är inte på min sida. För att ta en vecka i taget nu så verkar inte den här veckan bli på min sida. Fast tänk då ändå att jag får all denna respons. Det är ett STORT tecken på att jag kan det. Så bara kör, kör, kör. Så säger vi. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0