Ebba, uppspel på Bibblerian i Hässelby

Tog mig till Bibblerian i Hässelby till 14.00 idag. Ebba, vår fina tvärflöjtist skulle spela upp lite låtar med några andra tjejer. Dock hade hon sådan otur så de flesta var borta. Tur det kom en till flöjtist efter en stund. Själv tycker att det är superkul att spela solo. Speciellt när man har övat till det. Vilket då alltså inte var övat till här. Sedan kan jag också att när man spelar solo, ja i alla fall på cellon där man kan spela falskt på ett helt annat sätt, så kan det bli falskt mer på ett annat sätt än när man spelar med andra. När man spelar i t ex orkester så känner man sig kanske i vissa stunder säkrare. Så är det nog för mig i alla fall. Okej, nu gled jag helt ifrån ämnet. Ebba var riktigt grymma både som solist och i stämmor! Jag filmade lite, så starten på veckan lär blir väldigt grym!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0