"Det låter falskt" konka "Det låter bättre."

Jag satt och kollade tillbaka på mars 2014 en stund tidigare ikväll. Kul att gå tillbaka lite ibland! Speciellt i början av en ny månad. Vad gjorde jag för ett år sedan? Hur tänkte jag då? Förra året vid den här tiden närmade sig Konserthuset med stormsteg.
Under sportlovet har jag fotograferat en hel del. Häromdagen tog jag en del porträttbilder, vilket var så skönt. Vilken energi jag får av att fotografera. Jag har spelat en del också, har dock fortfarande vissa saker som inte ger med sig riktigt. Segt. Det är klart att man vill att det ska låta bättre efter tag. Och så sitter jag här och skriver att det är låter falskt?? Någonstans försöker jag också intala mig att i myrsteg så låter det bättre. Så är det just nu i alla fall. Början på den här terminen skulle jag lätt säga "det låter falskt" om. ÅH. Ni anar inte så mycket jag har upprepat de för mig själv. Men tänk "Det låter falskt" konka "Det låter bättre.". Just nu hör jag inte. Eller, det är inte så att jag går runt och säger till mig själv att det låter bättre varje vecka. Jag skulle snare säga att det låter bättre, sakta, saka för varje månad. Även om jag inte jublar över att det just låter bättre. Jag hoppas det går bra fram till påsklovet - Just den meningen tänker jag försöka jobba med nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0