3 Orkesterlåtar, övning - 2015-03-31

Något jag tänkte på som jag inte nämnde i videon - Slutet vid 13.00 så ska det vara 4-3-4-1 som jag förstod det. Spelade 3:an som en 2:a. Om ni lägger märke till det i videon. Så 3:an får jag jobba in. Kör igenom det ordentligt innan orkestern imorgon, så får vi se hur det går med det. Märkte i alla fall idag när jag gjorde den här videon hur jag gick in i låtarna mer och klurade. Det känns skönt!  Ska försöka få till en liten inspelning på veckans "Hanna övar" imorgon också, så att bara redigeringsjobbet är kvar sedan. Men, jag får se hur mycket som jag hinner med innan orkestern. Spela ut och kör järnet vänner. För ett tillfälle kommer aldrig tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0