Pop Duets for all - Ny notbok!

Jag önskade mig en ny notbok så vi beställde en från notposten. Boken kom i veckan! Den här gången Pop Duets for all. Full med massa duetter/tvåstämmiga arrangemang. Jag ska försöka sammanfatta boken lite i en video vide tillfälle hade jag tänkt. Jag kan säga här att jag tycker att kanske går lite lågt, men det har jag lärt mig att många saker gör. Alla låtarna har ett b:förtecken eller fler. Fyra b är lite utmaning, speciellt när det går så lågt. Så länge. Over The Rainbow är med! Jag gillar ju att redigera tvåstämmigt. Nu har jag nytt att jobba med - Och jag ser väldigt mycket framemot att jobba med det här.Till hösten kanske jag kan få upp något litet här. Regniga sommardagar vet jag ju vad jag kan pyssla med nu och säkert någon solig dag också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0