Euphoria, Loreen - Cello (Practice)

Jag har sett det här och inspirerats, väldigt mycket: https://www.youtube.com/watch?v=Y_7vIbiYtS8
Visst har jag också delat det tidigare? Så jag spelade in en liten enkel cover på låten för ungefär en vecka sedan. Ja, men visst blev det bra! Lyssna och njut - Eller hur?! Det här dock en "första video". Så småningom kanske jag gör en inspelad cover till andra youtubekanalen. Troligtvis. Fick en del respons på instagram - Vilket gör mig peppad att göra en cover på det här. Jo, tänkte också på det att - Jag skulle kunna göra en övning, med lite förklaring på det här vid tillfälle. "Auld Lang Syne" är också en sådan låt då jag ju spelade in den för inte så jättelänge sedan. Upprepar mig lite nu, men lyssna och njut! Imorgon väntas en terminssammanfattning här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0