Värme, cellospelande och luften räcker?

Värmen får en helt utslagen. Lätt att ett dopp i vattnet står högst på listan. Idag har jag spelat en del cello i alla fall. Hittade "Jurassic park theme" i en bok. Gissa om jag blev sugen på att göra en inspelning på den? Men det får bli till augusti. Kanske lite försmak på det på instagram (@CelloAllCellist) Hann med att spela in en video också. Känns skönt att ha det gjort! En hel dags cellospelande var skönt. Efter middagen blir det dock en kvällspromenad.  
Hur mycket spelande blir det annars nu under sommarlovet? Lite olika från dag till dag. Tänker ju i början av sommarlovet att jag ska spela lite varje dag. Sen så blir det väl så att vissa dagar blir segare och andra mindre sega. Orken till att sätta sig ner och spela blir vissa dagar inte lika stor. Okej. Jag har lite fler idéer på låtar som jag vila dela vidare. Men, det får bli under augusti månad. Imorgon blåser vi igång lovet här på sidan. Fram till 10 augusti blåser vi på. Hoppas luften räcker... Ja, det blir ett blåinstrument i år. Vilket, det får ni se imorgon! Jag kommer tillbaka hit den 11 augusti live. Då med en grym augusti månad!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0