Som vanligt igen + Mini-Info!

Studiedag och cellolektion på samma dag. Jag tror inte att det kan bli så mycket bättre. Fick en del orkesterlåtar idag. Känns skönt. Nu blir det inte helt nytt på onsdag. Men mer om allt i veckans sammanfattning. Det ör så skönt att vara igång igen kan jag bara kortfattat säga nu dag. Okej. Jag har suttit en stund och hittat lite klipp nu kvällen. Den här veckan blir det lite låtar som vi spelar i orkestern. Med andra ord, lite orkester-tema. Jag nämnde onsdag här tidigare. Jo i år, eller från och med nu rättare sagt kommer jag ha orkester på onsdagar. Jag har därför bestämt att jag kommer bytta sammanfattningsdagar den här terminen till torsdagar. Alltså kommer vi från och med nu kunna läsa om cellon i torsdagssammanfattningar. Jag hoppas det kommer funka galant. Det tror jag. Nu blev det en kort lite uppdatering så här på måndagskvällen. Förmodligen blir det bättre de gånger jag inte har studiedag. Tur att det inte är studiedag varje vecka vänner. Eller hur?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0