Sammanfattning (Cellolektion, orkester) - 19, 21 januari 2015

Igår hade jag tänkt mig att jag skulle hinna skriva lite i skolan, men så kom jag inte in på skolans nätverk. Så segt. Får se hur jag fixar det nästa vecka. Antagligen lägger jag ihop övning + bloggning på onsdagseftermiddagarna. Det borde ju vara så enkelt som 1 + 1  = superenkelt! Ja, vi får se. Nu kör vi terminens första torsdagssammanfattning i alla fall. Cellolektion i måndags. Fick "Kärleksvals" vilket ni säkert redan förstått av inledningen på veckan. Fick även orkesterlåtar, vilket var väldigt skönt. Så under större delen av tisdagen och onsdagen, under ledig tid, körde jag på med orkesterlåtar. Vi fick två nya låtar på orkestern även. Fortsätter gå på "Övning ger färdighet", i slutänden, under terminen. Det är helt klart det bästa man kan intala sig för att lyckas. Och i slutänden går det faktiskt toppen! Så resten av veckan spelar jag på. Försöker fokusera på orkestern. Ja, jag tror att det blir så nu i början av terminen. Fokuserar på orkestern. Det finns självklart en del som jag kände i onsdags som var lite bara "Ehm, hur ska jag göra här?". Under resten av veckan kör vi på orkesterlåtar. Roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0