My heart will go on - Gitarr

Jag slinker in lite här den här onsdagen med "My heart will go on" på gitarr från Sungha Jung på Youtube. Så väldigt vackert. Får mig att tänka en del på april när vi spelade låten på Kulturskolans vårföreställning på fina Stockholms Konserthus. Det är fortfarande december när jag skriver det här (hela gitarrlovet) . Om jag skulle ta ut ett ögonblick från år 2014 som varit bäst skulle jag enkelt ha svarat att Konserthuset var bäst. Att sita där som cellist och inte publik. I något som Konserthuste. Wow. Det är inget som man "Pang bom" glömmer bort. Det här skulle jag ju skrivit om på nyårsafton men nu får ni lite om detta idag medan vi lyssnar till det vackra gitarrspelet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0