Hungarian Dances No. 5, Brahms - Orchestra

Vi går från filmmusik till klassiskt idag! Idag Hungarian Dance No. 5 Ja, det finns ju mycket mer i den här! Men jag tänker mig lite att när vi kommit in ordentligt i terminen. Nästa vecka kanske? Så kan jag dela lite andra spännande versioner av orkesterlåtarna. Jo, vi har ju en hel termin på oss. Så jag startar upp med att dela låtarna i orkesterversioner så här. Det slog mig också att Brahms har jag aldrig skrivit om? Det för oss också vidare till nästa punkt. Några söndagar nu under våren ska jag försöka skriva om kompositörer. Jag skulle även vilja försöka hålla kategorin "artister" vid liv. Men det ska nog lösa sig med det. På onsdagar kanske? Skulle det vara roligt? Äsch, nu gled jag ifrån den här vackra musiken. Men ni kanske lyssnat medans ni läst! Själv har jag i alla fall lyssnat medans jag skrivit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0