Gitarrlov sammanfattning

Hela jullovet? Hallå? Vart tog du vägen? Vi har lyssnat till gitarr i lite mindre än en månad.
Jag tycker det har varit jätteroligt, igen, att lyssna mer till ett annat instrument. På något sätt är det också väldigt skönt att komma bort ett tag. Jag tror man behöver det.
Under gitarrlovet som gått har jag hittat en hel del gitarrister. Superkul! Så under våren kommer det förmodligen slinka in en del gitarr emellanåt. Ni märkte väl att det inte kom några sommarlåtar nu? Min tanke är att som sista veckan i november delade jag ju lite jullåtar på alla instrument vi haft under loven. Jag tänkte göra samma sak fast ungefär slutet av maj/slutet av juni någon gång. Skulle det vara en rolig sak att göra? Kom gärna med åsikter.
Gillade ni gitarrlovet? Är ni taggade på ett nytt instrument under sportlovet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0