Tonari no Totoro - Celloensemble

Så vackert! Gissa om jag blev glad när jag hittade det här? Jag minns att jag såg den här och en massa andra japanska filmer för något år sedan. Jag var nog inte lika intresserade av musik då, så då tänkte jag inte på hur vackert det här var. Men fantastiskt vackert är det, inser jag nu ett par år senare. Jag kände mig tvungen att ta med musiken i inlägget här under, när jag fick syn på det. Melodifestivalen inleds den här lördagen. Jag anar att jag inte kommer skriva så mycket om melodifestivalen, då jag inte varit särskilt aktiv med det innan. Kanske skriver om vilka bidrag som gick vidare och vem vinnaren blir. Skulle ni tycka det var kul? Jag börjar tänka lite nu under helgen på vilka instrument som kan tänkas komma under sportlovet. Ni har inte några förslag? Åh nej. Lyssna och njut av musiken nu! Vi hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0