"Men oj. Det där måste hon öva på"

Valde själv att stanna hemma från orkestern idag. Känns både segt och tråkigt. Men jag kände verkligen att jag inte orkade . Men mer om det i veckans sammanfattning imorgon!
Jag har tänkt, tänkt och tänkt. Jag kommer börja lägga upp så kallade "Hanna övar" videos varje torsdag. Startar upp den här veckan om jag får till något snyggt. Låter det här som en spännande idé? Det är absolut inte meningen att man ska tänka, "Men oj, så bra hon är". Jag skulle bli lika glad i det här fallet om någon tänkte "Men oj. Det där måste hon öva på". Det här är videos som det inte är meningen att de ska låta toppen i. Det får låta falskt i dessa videor. Jag har tidigare gjort sådana här typer av videos. Dels blir det enklare att öva. Men det får mig också att verkligen jobba med det ja tycker är krångligare. Att tänka och jobba. Och kanske lätta en del på det hela. Sedan finns det flera bra anledningar till det här. Så jag startar upp med det här, tar det som en utveckling för celloliv, så får vi helt enkelt se var det landar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0