Lite flyt, Play Along och kreativitet!

Nu har jag äntligen hittat en fortsättning på "Cello suite no.1 in g major" som jag tror tatt jag kan tyda. Så det ska jag få ner i skrift idag. Jag har suttit en stund med Play Along. Efter lite om och men, så kom jag faktiskt fram till något tillslut. "Hm, jag kanske använde den där e-post adressen?". Krångligt när man har flera olika e-post adresser. Men det löste sig faktiskt tillslut. Applåder. Så, nu kanske jag kan försöka få igång det igen. Lite kreativitet så tror jag att det blir toppen! Funderar på att lägga ut de här små korta snuttarna som jag lägger ut på celloallcellist ibland. Hm. Under våren använder jag t ex sidan för att sprida min kretivitet inom bild. Vilket på sätt och vis också är musik då jag jobbar med det samtidigt. Ja, det är en utmaning att hitta passande musik varje vecka. Jag har hittat mycket de senaste dagarna. En del har jag faktiskt fastnat för och blivit sugen på att pröva själv. Så jag funderar även på att ta och skriva/klura av det. Det borde väl gå? Återstår att se. Så med lite flyt får jag rätt så mycket gjort den här veckan. Kämpa på! Ta hand om er så hörs vi imorgon! Och glöm inte, spela ut vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0