Hanna övar #1

Så det är sådana här typer av videos som jag kommer ladda upp varje torsdag nu. Tidigare delade jag med mig av sådana här videos på en annan sida. Men som jag sa så funkade det inte längre för mig på den sidan. Segt. Grejen med dessa videor är ju inte att det ska låta "wow". Det får det göra på vanliga youtubekanalen. Det viktigaste för mig här, är att jag sitter ner och tänker/jobbar. I det här fallet blir jag som sagt lika glad om någon tänker att "Oj, det här måste hon öva på." Det är i stort sett det som är meningen bakom kanalen. Jag märkte nu i efterhand just här att vissa toner blev fel. Dessa toner har jag inte tänkt på tidigare, det var först nu som jag "Nej men, så självklart Hanna!". Kortfattat så vill jag också tillägga att dessa videor kommer bli bättre och bättre. Vi kan ju satsa på att #25 ska vara ett framsteg. Först och främst ska jag ha mobilen liggandes och inte stående. Men ok, första videon var det idag så! Snabbt så ska jag också säga att jag kommer göra videos under loven. Kommer upp på gilla sidan! Nästa "Hanna övar" kommer upp veckan efter sportlovet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0