Chilly Gonzales - Cello Gonzales Piano Session

Jag har lite brist på spännande covers. Ahh. Men jag var ute och sökte lite på youtube en stund nu under kvällen. Jag hittade en del som jag ska försöka trolla ihop till något snyggt den här veckan. Som ingredienserna behövs i en soppa så behöver jag musik för att hålla igång sidan. Helst av allt något som sticker ut och som får er att tänka "Men vad har du nu hittat?". Ni vet att man kan bli jättenyfiken på en bok när man ser ett omslag. Det är ju likadant med videos! Här är ett litet klipp som jag lyckades hitta. Det där mörka i hela låten faller mig rakt in i på pricken just nu. Supersnyggt med pianot till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0