Starta veckan med konsert!

Visst är bilden så mysig, julig och ja. Stockholm på julen helt enkelt - det lyser verkligen! Tycker att bilden får lysa upp det här. Okej, startar veckan med konsert och kommer också avsluta veckan med konsert. Låter bra? Mm. Men en dag i sänder. Spelar upp Kummer idag, den här  tvåstämmiga grejen. Jag hoppas starten går bra. Starten har inte funkat, men så funkade det förra veckan. Yes! #kulkul . Så jag hoppas på en repris där. Men det ska nog funka - nää, jag ska inte panika över starten. Känns skönt att tänka på någoting som en konsert. Bara fokus på det idag, och ja resten av veckan. Super! Jag skrev någonting på mobilen tidigare idag - "att det är som ljuset och värmen som kommer (konserter) och jag hoppas att det är här för att stanna ett tag." Så fokus konsert, cello och struntsamma i omvärlden - glöm den negativa sidan och lyft fram "ljuset och värmen" den här veckan. Snälla du. #positiv #varstark
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0