Jullov 2015 - Dirigentlov / Avslut

Lovet är redan över? Var tog det vägen? Jag började skolan 7 januari och igår började cellon. Tiden går fort. Men okej. Lovet. Hur tycker ni att det blev? Bra? Jag är nog halvnöjd. Men visst har vi lyssnat till fantastisk musik - ABSOLUT. Det har lätt varit det bästa, musiken. Om man ser till namnet, dirigentlov. Blev det mycket av det? Eller skulle man kanske kunna säga orkesterlov? Hehe, nej men ni förstår vad jag menar. Vi har sett 3 dirigenter och som jag skrivit några gånger så tycker jag det är så väldigt fascinerande från dirigent till dirigent hur olika de dirigerar. Att de dirigerar ett stycke på så olika sätt. Häftigt? Ja! Så, det fascineras jag fortfarande av - lite mer kanske till och med? Men det här lovet ska jag helt klart försöka bygga vidare på i framtiden, på framtida lov.
 
Vill ni återuppleva något lov? Kolla in kategorin lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0