Julinfo - 2016

Hej på er! Läget? Bra tack! Jag kikar in här idag också. Jag tänkte komma med lite julinfo, det närmar sig ju konserter med stormsteg. Minns ni för något år sedan att jag gjorde enskilda inlägg om vart konserterna skulle vara? Hehe, riktigt så gör jag inte nu. Sorry. Imorgon så startar jag veckan med en julkonsert. Repar i vanlig tid 17.15 på Kulturskolan och sedan konsert vid 6. Då spelar jag Kummer. Den här celloduetten som jag delat med er tidigare. Jag ska öva lite mer där så tror jag nog det blir bra. Måste mest få till starten sen sitter liksom hela grejen där. Men det ska nog gå bra. Kul! Sedan på söndag, 13 december så spelar jag med orkestern på Kulturskolans julkonsert/luciakonsert i Blå hallen. Så galet spännande och jag är så excited över det här. Innan dess har vi vanligt rep på onsdag. På torsdag ska jag försöka komma iväg på Ebbas julkonsert. Superkul! I helgen har tagit tag i videor, så det ska jag fortsätta fokusera på under veckan så ska det nog bli bättre med mående/det här låga. Jag har en "Hanna övar" kvar att spela in och lite redigering ofc. Ska försöka börja jobba med jullovet här på sidan till helgen också. Ja, vi får se hur det blir. Sköt om er så hörs vi förhoppningsvis under veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0