Höstavslutning 2015 - Sammanfattning

Hej! Vi kan konstatera att jag är dålig på sådant här med bilder att ta bilder under konserter - eller, uhm, att mamma tar bilder under konserter. Men det blir väl en förbättring på det så småningom? Men okej, ni har fått höra låten. Kul? Ja såklart! Det var bra, men som vanligt tänkte jag ändå försöka sammanfatta lite. Det första jag tänker på är vid slutet att jag kom in fel där vid 03:30 och då blev jag osäker vilket resulterade i lite osäkerhet - men slutet blev ju toppen, alltså sista takterna. Tempot kanske sackar lite där vid 0:30 och vid 02:29 vet jag inte riktigt vad som hände? Men visst blev helheten bra? Absolut! Och jag tycker att det är en så mysig stämning i filmen också som jag delade med er. Är det inte det? Mysigt med julen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0