Himlen hänger stjärnsvart, Lucia 2015 - Sammanfattning

Hej förresten! Jag ska försöka skriva ihop en sammanfattning från gårdagens konsert. Först och främst, alltså wow vilken upplevelse det var där! Att bara sitta där och uppleva det. Det här kan jag leva på ett tag, lätt. Jag kommer tänka på isdrottningen, "som sprider kyla vart hon än går", vättar, tomtar och nissar fram till januari. Ja, alltså kärleken till cellon är väldigt stor. Jag spelade ut, ja, det har jag kommit underfund med att jag gör typ hela tiden nu, men jag kanske inte gjorde det så som jag vet att jag kan. Uhm. Men det låtsas vi inte om... Jag kom av mig lite på de här snabba takterna i "Bojarernes Indtogsmarsch". Fan. Men det har funkat ibland och ibland inte. Just igår funkade det helt enkelt inte. Men det kändes bra annars.  Repet innan kändes bra också. Alltså, åh, det var så skönt att komma iväg på det här och repa i typ 1-2 timmar innan konserten. Konserten som sedan var ca 1 och en halvtimme. Det var fint emellan och bara sitta ner och lyssna på allt annat! Kan titta tillbaka och njuta av det här under jullovet nu. Så ska jag lätt göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0