Hello, Adele

Linus Svenning har laddat upp en acoustic cover på Adeles "Hello". Alltså, jag måste säga att jag har lyssnat så mycket på den här covern de senaste timmarna. Love it säger jag! Den här låten har jag ofc i min spotifylista och, gud, jag skulle kunna lyssna på den om och om igen. Alltså jag kan inte rakt på/av sådär säga vad det handlar om för att min engelska suger ofc, hehe. Okej, det var inte det jag skulle komma fram till, det är redan ett faktum som vi vet. Nej men, alltså, som med många andra låtar som jag fastnar för så kan jag förstå de för att det går in i mig och fastnar där, för att de har känslor, som spindelnät som fastnar på mig. Som spindelnät? Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara, men som "What Are Words" har också varit en sådan låt för mig. Det är så himla mycket som de här låtarna handlar om, så jävla mycket, och det går rakt in. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0