Vad händer i augustimånad? - Tillbaka live!

Hej! Det var ett tag sen? Ja! Men nu tillbaka live igen. Livslevande framför datorn.
Klockan är 20:06 och nej, jag har inte suttit uppe vid 6-tiden på morgonen och skrivit hela lovet. Nja... Men visst blev saxofonlovet bra? Ja! Superkul att skriva om ett nytt instrument, eller framförallt lyssna till det skulle jag säga. Det är så kul att sitta och lyssna på musiken samtidigt som jag skrivet, vilket jag såklart gjort som alltid. Har ni suttit uppe vid 7 på morgonen, när tuppen gal, och lyssnat? Kanske inte vid 7? Men  lite utav allt hoppas jag att ni lyssnat till - annars tycker jag att ni ska ta er tid att kolla runt en stund. Jag har varit på konserter och fler väntas under augusti. Vi får se om det blir spel på skördemarknad i år också. I vilket fall som helst så tror jag att vi får en grym augustimånad. Hoppas ni hänger med! Jag tänkte ta och skria någon dag - ni vet sådär #hannablirnegativ . Men det blir när jag fått tider inför nästa termin, så senare i augusti helt enkelt. Ungefär som en inför hösten. Först och främst tycker jag att vi tar lite Carola imorgon, senare i veckan ännu fler konserter och däremellan så tar vi lite nytt som jag letat upp under tiden som jag varit borta. Jo, vet ni vad? Det blev liten ny inspelning idag. Äntligen! - så vi får helt enkelt se vad augusti har att bjuda på. Sköt om er så hörs vi snart igen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0