Skördemarknad 2015 - Sammanfattning

Det känns så levande att spela utomhus. Dels att jag känner att jag fylls av något levande men också att cellon känns mer levande. Alltså som att instrumentet får mer liv, typ... Det är en härlig känsla. Så kul och peppande när folk uppskattar något man gör. När jag får höra att jag har en fin ton - bara det är otroligt peppande för mig. Då kan jag liksom bara fortsätta bygga på "du har en så fin ton" eller "åh, du har blivit så duktig". Fortsätta bygga det uppåt. När jag har sett klippen från dagens spelande har jag tänkt på hur coolt det verkligen är att kunna spela ett instrument. Vilken lycka liksom. Tänk vad glad man kommer vara i framtiden över att man kan spela. Över att jag kan spela en låt på ett instrument? Är inte det ashäftigt, egentligen? Wow! Tänkte dela lite spel under början av veckan, så har vi något kul att se framemot.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0