Saxofonlov // Avslut

Härlig blandning och ett bra avslut på lovet idag med "You raise me up", "Waterloo" och "Fugue in G minor". Jag försökte variera lite i musiken, både lite klassiskt och lite mer som man kanske känner igen.
Lyckades jag med det? Under lovet så har jag lärt mig att klassisk musik även låter fantastiskt på saxofon. Vilket för mig kanske annars är en jazzig "första tanke" - Om ni förstår hur jag menar. Så det har varit väldigt roligt tycker jag att höra Bach, och allt fint klassiskt på instrumentet.  
Jag var lite rädd att musiken inte skulle räcka hela lovet så jag försökte vara lite sparsam, men det visade sig att det blev lite över. Så ni kanske kan vänta er lite mer saxofon under höstterminen.
 
Vill ni återuppleva något lov? Kolla in kategorin lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0