Kärleksvals, Neuman - Cello, Gitarr

"Kärleksvals" blev lätt bäst. Det här typ den jag kan sitta och lyssna på om och om igen utan att utbrista "Men det där var ju falskt". Fast nä. Men ni vet hur petig jag är vissa stunder? Det här är ju bara glöm och dröm "petiga Hanna". Det här var bra. Typ vackert! Körde en repris på låten, vilket blev fint och jag måste säga att jag gillar slutet också. Snyggt med en "avtoning", eller vad det nu heter - alltså att det låter som att det blir svagare och svagare. Eller om det typ kallas för avfrasering? Jaaa, jag vet inte riktigt. Det skulle vara kul att söka upp alla dessa ord inom musiken och skriva mer om. Jag avslutar med "Kärleksvals" idag och bjuder på fortsatt spel från skördemarknaden imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0