Julie-O - Kevin Olusola

Jag känner att jag vill komma igång och dela massa grym musik nu, då jag har lite på lager - lite spännande saker på G förhoppningsvis. Jag inleder så här! För någon vecka sedan så hittade jag det här: https://www.youtube.com/watch?v=4RkJKel2akg Vilket förde mig vidare till den här versionen av Kevin Olusola genom länken i beskrivningen. Jag tyckte Maya gjorde en fantastik version på det. Så snyggt med knäppen i början och starten precis med stråke, för att inte tala om alla dessa "drillar", eller hur man ska förklara det. Kevin Olusola gör ju en riktigt grym version han med! Kevin har vi hört tidigare här. Minns ni "Auld lang syne" som jag delade här i slutet av vårterminen? Det var ju så grymt, ja, typ så grymt så att jag skrev någon version på det som jag hittade. Så det var lite extra roligt när jag hittade det här "Julie-O"! Lyssna och njut!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0