Concertino in C, Bréval - Cello

Härligt att folk pratar och verkar ha så trevligt i bakgrunden! Det här typiskt en sådan där sak som jag suttit och letat upp - hittat något klipp och sedan letat upp noterna. Jag tror att jag faktiskt hittade just dessa noter på instagram. Typ äntligen på en hel bild så att jag kunde skriva av det. Så det gjorde jag någon gång. Någon tråkig stund, då jag ville ha något nytt - så brukar det oftast vara. Jag missade någon drill någonstans och det var jag medveten om. Typisk som nästan alltid blir fail, vid 0:37 ungefär. Lätt något att köra om och om igen och öva upp så där perfekt nästan. På tal om drillar. Finns det förresten något annat namn för "drillar", jag vet inte riktigt annars hur jag ska förklara det annars nämligen... Det verkar finnas någon annan version av den här fast med fler drillar. Alltså samma grej/toner överallt, men med drillar. Ehm.. Jag fattar inte riktigt det där. Men det är väl någon "klura på" sak antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0