Cello om 1 vecka!

Hej på er! Kul att skriva live igen efter helgen. Samtidigt som jag kanske tar emot lite lov med glädje då och då. Som det står i rubriken - cellon startar upp om en vecka, 31 augusti. Det blir en timme senare mot förra året/terminen. 17.15-17-45. Tror det blir bra. Hinner hem och lämna av väskan på måndagar, vilket låter skönt. Jag ser framemot att komma igång. Nya låtar (nästan) varje vecka. Jag är nyfiken på låtarna vi ska spela i orkestern under höstterminen. Ladda upp inspiration och få respons på instagram. Få kontakt med andra med samma intresse via instagram. Förra terminen var jag rätt så onöjd någon gång, se arkiv om ni vill, speciellt där i början av terminen. Mot slutet av terminen blev det ju bättre och jag var väldigt nöjd med konserten med orkestern. Orkesterterminen är jag nästan mest taggad på. Lätt. Så nu kör vi, på en ny termin. Nya låtar, nya utmaningar och så vidare. Till helgen blir det förmodligen spel på skördemarknad. Perfekt uppstart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0