Black Magic, Little Mix - Piano

Fredag känns skönt. Att solen är här idag också känns också väldigt bra. I helgen blir det landet. Många bra saker där. Vi kör mer Little Mix. Idag på Piano. I helgen ska jag försöka hitta mer - eller idag blir det då. Ska försöka fixa till lite tidsinställda till helgen när jag är borta. Gillar ni Little Mix? Jag tycker de har rätt så skön musik. Kanske inte så att jag sitter och sjunger med. Men ja, skön musik. Jag gillade den här pianocovern också på "Black Magic". "Black Magic" är väl förresten den låt jag lyssnar mest på av deras låtar. Vi får se vad det mer finns med Little Mix. Kanske något ännu grymmare än "Black Magic"?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0