Water Adagio - Wine Glass

Vad delar man sista tisdagen i april? Glasmusik är ett alternativ! Nu kan jag bocka av punkten "få upp ny glasmusik på celloliv". Punkten har stått där ett tag, orörd naturligtvis. Njut av glasmusiken här och i inlägget under! Jag har en till grej glasmusik som jag är lite osäker på om jag delat? Klippet kom upp på youtube för tre veckor sedan. Vad skrev/delade jag om här för tre veckor sedan? Veckorna springer ju så fort - Något jag skriver ofta - Så jag hänger knappt själv med i racet. Jag får ta en tillbakablick över vårterminen snart. Mer grym musik har jag på G till veckan i vilket fall som helst. Så, glöm inte kolla in under veckan. Glasmusiken får avsluta den här tisdagskvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0