Spelade för alla kvittrande fåglar...

Hej! Live igen nu efter påsklovet. Ja, det blev tidsinställda inlägg hela lovet. Jag måste säga att jag varit inne och kollat någon gång hur det sett ut, alltså som läsare. Men okej, nu ställer vi om till cello igen.
Först och främst vill jag säga att det under påsklovet har gått ett år sedan Kulturskolans vårkonsert på Konserthuset! Det är ju lite sjukt. Tiden går så galet fort. Ibland, efter konserter skriver jag att jag fortfarande har det i huvudet, någon dag efter. Det, här bär jag ofta med mig, för det är något av det största jag gjort med cellon. Okej. Idag började jag på en rolig grej, så jag ska fixa klart det till kvällsteet så får vi se om det kommer upp i veckan. Annars har jag fått in lite inspelningar idag, som ska redigeras ihop så, även lite videos lär väntas i veckan. Till imorgon har jag en video på G som jag var ute och spelade in under påsklovet. Satt ute ett par timmar och spelade för alla kvittrande fåglar. Bra musik har jag också laddat med. Under påsklovet har jag suttit en del med "Music from Gladiator, Medley" - Och jag måste säga att jag tycker att det börjar ge med sig med de här takterna som jag skrivit om i någon sammanfattning. Ska försöka få ner mer om hur jag jobbar bort/får det bättre i veckan. Troligtvis i veckans sammanfattning.
Så vi drar igång sista rycket innan ett långt sommarlov. Grymt! Jo, förresten. Det är ca 6 månader (ett halvår!) kvar tills celloliv blir 3 år? AMAZING!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0