May Song - Cello

Jag satt ute i några timmar en dag under påkslovet och spelade in årets första utomhusvideo! Så, utomhussäsongen är inledd. Spelade för alla kvittrande, vårglada fåglar och vi ropade tillsammans på våren. "Hej vår! Välkommen." Slutade med att jag satt där och spelade in flera versioner, från ett par olika vinklar. Valde i slutänden ändå den första. Visst ser det härligt ut att håret blåser i ansiktet? Det ser vårigt ut. Det var några som gick förbi någon gång som tittade uppåt. Oj. Nu kommer snart fåglarna kvittra om nyheten om cellospelet i skogen. Jag kvittrar själv vidare mot valborg. Ska komma på ett program 2/3, kanske 4 låtar att spela upp. För på valborg blir det spel! Tjoar och studsar upp och ner över spel. Åh, innan jag avslutar ska jag nämna att jag tycker att ni borde kolla in gilla sidan på Facebook: CelloAllCellist
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0