Hanna övar #6

Det är väl framförallt de här lite kämpigare ställena i "Allemande" som jag känner att jag vill jobba uppåt. Alltså, det jag spelar vid t e x 0:58 osv. Annars vill jag fortfarande jobba med att få det mer "smetigt" i vissa ställen. Ska försöka jobba mer tvåstämmigt under påsklovet med det här. Jobba i den här appen som jag hittat och försöka mig på med kameran mot slutet av påsklovet. "Lento" som jag spelar på slutet vill jag fortfarande få bättre på de här figurerna som jag spelar. Som jag nämnde så tycker jag också redan att det låter bättre när jag får mer fart i stråken. Helt enkelt när jag spelar ut mer - Men jag måste faktiskt säga att jag tycker allt att det låter lite bättre än i förra veckan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0